...mit der Nummer Eins...

A vékony srácról a kapuban, Bp. I-ről és példaképeimről

Friss topikok

  • gaborge: @Meoni: sokáig gondolkoztam, hol láttam már Hvidt alkaros mozdulatát. Aztán beugrott: a nem kevésb... (2013.11.25. 22:06) Finish him!
  • gaborge: hát ha már álmodozok, akkor azt, hogy pl. 23 éves vagyok :) (2013.10.04. 13:45) A kapus mindig kulcsjátékos
  • Meoni: Bizony ajánlom, minden kedves kapusnak a figyelmébe, Landin veszprémi teljesítményét. Jó 10 perci... (2013.10.01. 07:59) Lassan, de biztosan
  • gaborge: ha egyszer nincs kapuralövés, nem lehet védés sem :) ezt a heteseknél is így szoktam számolni (2013.05.06. 11:07) Kékben
  • Meoni: Ha egy jelenetet ki kéne emelnem, akkor az biztos az volna, amikor a Rufusz hozta fel a labdát és ... (2012.12.08. 11:10) Effektív sportélmény

Soha rosszabbat

2011.03.17. 00:00 gaborge

1848-ról megemlékezve, igazi hazafiként siettem én is haza Bécsből, hogy kivegyem részem a mumus Soroksár elleni nemes küzdelemből.

A jó hír: nyertünk, nagyon jó védekezéssel, érett támadójátékkal, sok jó egyéni teljesítménnyel. A rossz hír: nem ment a védés különösebben, a szokásos Soroksár-szindróma ma is bejátszott. Legalább 3 védhető lövés a kezemről, karomról pattant be, egy elsuhant a talpam alatt. Hogy a pozitívat emeljem ki: majdnem minden lövésre odaértem és jó irányba mozdultam, de nem elég határozottan. Az jólesett, hogy nem voltam fásult és unott, mint az elmúlt hetekben, nagy volt az akarás, kevesebb a siker. De ma könnyű volt akarni, mikor - hála a bécsi késésnek- beléptem a terembe, már ment a meccs, és kiválóan játszottunk. Kellően harciasan, de nem ész nélkül, kellően hangosan, de nem türelmetlenül. Így még rendes bemelegítés nélkül is sikerült ráhangolódni a csapatra, és az igazat megvallva, ma a csapat húzott ki engem a necces helyzetekből, pedig inkább fordítva kéne lennie. Ez a védés majdnem mindig kevés lett volna, de a védekezésünk olyan jó volt, és annyira magabiztosan lődöztünk elől, hogy még a mellényúlások is belefértek.

A félidőben 11:9-nél vettem át Marlontól a posztot, és pár védéssel sikerült nyitni. Aztán viszont jött egy szünet. Nem sokkal, de mindig lemaradtam. A lenti lövésekben lett volna ma nagy potenciál, de nem tudtam a kellő frekvencián pörögni, hamar lementem, így az ellenfél szépen elpattintott mellettem. Szerencsére a végjátékban sikerült pár átlövést kifogni, a többit elől megoldottuk.

Nagyon jó lenne több ilyen meccs, ilyen játék. Extra kívánságként meg egy sokkal jobb védési százalék.

A statisztika (köszi Szabi):

Marlon 36%, én 33%

Soroksár-Rufusz 23:26 (9:11)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasbitter.blog.hu/api/trackback/id/tr372746026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meoni 2011.03.18. 16:31:30

Szerintem a kapusok szempontjából az a tanulsága a mérkőzésnek, hogy olykor egy 33% sokkal több tud lenni, mint mondjuk egy 45%. Közhelyként hangzik, de egy jó idejű védés néha többet segít, mint egy magasabb százalék. A mérkőzésen a kapusteljesítmény jó volt, mert akkor jöttek a védések, amikor kellettek igazán.

gaborge 2011.03.18. 18:36:48

@Meoni: blabla :) :)
ez nyilván teljesen igaz így, de rosszkor jött védés ugye nincs, és úgy van vele a kapus, hogy ha ez meg ez nem pattan be rólam, akkor nincs is kiélezett helyzet, amikor nagyobb szükség van a védésre. Másrészt meg most a jó támadási hatékonyság miatt volt elég ennyi.
Mindegy, minden meccsünket így nyerjük meg
süti beállítások módosítása