...mit der Nummer Eins...

A vékony srácról a kapuban, Bp. I-ről és példaképeimről

Friss topikok

  • gaborge: @Meoni: sokáig gondolkoztam, hol láttam már Hvidt alkaros mozdulatát. Aztán beugrott: a nem kevésb... (2013.11.25. 22:06) Finish him!
  • gaborge: hát ha már álmodozok, akkor azt, hogy pl. 23 éves vagyok :) (2013.10.04. 13:45) A kapus mindig kulcsjátékos
  • Meoni: Bizony ajánlom, minden kedves kapusnak a figyelmébe, Landin veszprémi teljesítményét. Jó 10 perci... (2013.10.01. 07:59) Lassan, de biztosan
  • gaborge: ha egyszer nincs kapuralövés, nem lehet védés sem :) ezt a heteseknél is így szoktam számolni (2013.05.06. 11:07) Kékben
  • Meoni: Ha egy jelenetet ki kéne emelnem, akkor az biztos az volna, amikor a Rufusz hozta fel a labdát és ... (2012.12.08. 11:10) Effektív sportélmény

Lassan, de biztosan

2013.09.30. 19:20 gaborge

Nem jól, inkább rozsdásan, de valahogy mégis összeszedegettem nyolc védést - igaz, ez elmaradt az Újlak utcai szép hagyományoktól.

Valamiért ebben a kedves külvárosi hodályban már évek óta kimondottan jól megy a védés, részben emiatt is jelentkeztem kezdésre. Egy beálló-ziccer hárítása után kirúgtam az ellen irányítójának test mellett elengedett alsó lövését - mint utóbb kiderült, ez nem szegte kedvét a további 10-15 kísérlettől, amiből talán ha 2 gól született. Volt egy kimondottan jó balszélsője a Lakóhelynek, az osztályunkban ritka az ilyen szélesen kivezetett, pontos, kapufás szélsőziccer. Ezekből kaptam is kettőt, majd még jobbról-balról megkerülték a labdák elmacskásodott testem, és máris valahol 4/12 magasságában / mélységében jártam. A védekezésünk feljavulása ezúttal is magával hozta a védéseket, a nehezebb ziccerekből sikerült pár, de sajnos ez is egy olyan lapos, sima győzelem lett (na jó, nem sajnos), amiről néhány bekapott gól emlékezetesebb marad, mint a védések. Tavaly is írtam már, most is igaz: valahol szintet léptem 1-2 évvel ezelőtthöz képest, gyenge napon is összejön egy 40%, csakhát már nem itt szerettem volna tartani. A munkához kapcsolódó utazás teszi teljessé a BL-ritmust (épp a zürichi reptéren gépelgetek), a külön kapusedzések terem hiányában elhaltak, a saját edzésekből ki-kimarad... Valamivel fel kell rázzam magam.

Elsőnek jó volt Niklas mestert látni Veszprémben, aki nem látta volna, íme a híres kép. Valószínűleg Barack Obama mellett fesztelenebbül álltam volna, mint korunk legnagyobb kapusreménysége mellett, aki azért tegnap a Veszprémnek is mutatott pár ügyes dolgot, és ha nem marad sokáig a Löwenben butulni, még nagy pályát futhat be.

stat Bitter: 8/19, 42%

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasbitter.blog.hu/api/trackback/id/tr355541880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meoni 2013.10.01. 07:59:03

Bizony ajánlom, minden kedves kapusnak a figyelmébe, Landin veszprémi teljesítményét. Jó 10 percig labdához nem ért, de nem zuhant össze és nagyon komolyan felépítette magát a mérkőzés közben. Én mindig ezt becsültem nagyra, amikor néhány potya után, van mihez visszanyúlni és megharcolni a teljesítményért!
süti beállítások módosítása