...mit der Nummer Eins...

A vékony srácról a kapuban, Bp. I-ről és példaképeimről

Friss topikok

  • gaborge: @Meoni: sokáig gondolkoztam, hol láttam már Hvidt alkaros mozdulatát. Aztán beugrott: a nem kevésb... (2013.11.25. 22:06) Finish him!
  • gaborge: hát ha már álmodozok, akkor azt, hogy pl. 23 éves vagyok :) (2013.10.04. 13:45) A kapus mindig kulcsjátékos
  • Meoni: Bizony ajánlom, minden kedves kapusnak a figyelmébe, Landin veszprémi teljesítményét. Jó 10 perci... (2013.10.01. 07:59) Lassan, de biztosan
  • gaborge: ha egyszer nincs kapuralövés, nem lehet védés sem :) ezt a heteseknél is így szoktam számolni (2013.05.06. 11:07) Kékben
  • Meoni: Ha egy jelenetet ki kéne emelnem, akkor az biztos az volna, amikor a Rufusz hozta fel a labdát és ... (2012.12.08. 11:10) Effektív sportélmény

Újult erővel

2014.09.14. 12:14 gaborge

kézis szempontból nem volt unalmas a nyár: a júliusi megyeválogatott-tornán legjobb kapusnak választottak (beérett a 10 év munka :)), Simontornyáról elhoztuk a kupát, és ott is egész tisztességesen fogtam, belevágtam a tudományos sporttáplálkozásba, közben pedig alapítottunk egy új csapatot Andrissal - erről majd egy másik posztban.

Persze ez az egész nem sokat ér, ha a bajnokikon nem jönnek a védések, és a rémséges csütörtöki edzésem után volt is bennem némi félsz. Az újonc Sirályoknak volt egy pár jó játékosa, akikkel meg kellet küzdeni. A beállóssal 50-50-re végeztem, a ballövő viszont a második félidőben sorra lőtte a visszahúzott alsókat. A balszél leoktatása viszont nemcsak jól esett, de fontos fázisokban vetette vissza az ellenfelet, ilyenkor csak hálával tudok gondolni a Bakos-féle edzésekre. Volt látványelem is, egy beállós ziccernél kitámadtam, és a fejem fölé húzott lövést egy hossztengely körüli fordulatból, vakon kanalaztam ki. A leérkezésnél mondjuk kibicsaklott a bokám, de akkor is megérte. Az első félidő 7/15 (46%) jó volt, pláne a hajrá, de a második félidő közepi 0/7-ért kár. A végén még kettőt fogtam, megmentve legalább a három gólos győzelmet.

Szóval új év, új remények, az első állomás 11/28, 39%

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasbitter.blog.hu/api/trackback/id/tr926696947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása