...mit der Nummer Eins...

A vékony srácról a kapuban, Bp. I-ről és példaképeimről

Friss topikok

  • gaborge: @Meoni: sokáig gondolkoztam, hol láttam már Hvidt alkaros mozdulatát. Aztán beugrott: a nem kevésb... (2013.11.25. 22:06) Finish him!
  • gaborge: hát ha már álmodozok, akkor azt, hogy pl. 23 éves vagyok :) (2013.10.04. 13:45) A kapus mindig kulcsjátékos
  • Meoni: Bizony ajánlom, minden kedves kapusnak a figyelmébe, Landin veszprémi teljesítményét. Jó 10 perci... (2013.10.01. 07:59) Lassan, de biztosan
  • gaborge: ha egyszer nincs kapuralövés, nem lehet védés sem :) ezt a heteseknél is így szoktam számolni (2013.05.06. 11:07) Kékben
  • Meoni: Ha egy jelenetet ki kéne emelnem, akkor az biztos az volna, amikor a Rufusz hozta fel a labdát és ... (2012.12.08. 11:10) Effektív sportélmény

Így szeretnék védeni (legalább)

2011.10.02. 21:14 gaborge

A meccs 25:25 a Soroksár ellen, nyerhettünk is volna, ki is kaphattunk volna.

Először vegyük a negatívumokat: több lövés ment be megint kézről, lábfejről bepördülve. Mentségemre, ma a lövések 90 százalékánál a jó oldalra mentem, sokat meg is fogtam, ha nem lettek volna becsorgók, akkor 75%-kal fogok és utána a homlokomra tetováltatom Alilovicsot szemaforpózban :) De mivel én csak egy egyszerű gátőr vagyok, maradt a kb 35 %, és a bosszankodás, hogy ha még párat megfogok, nyerünk. Volt egy jókezű srác, a heteseiből semmit nem sikerült fogni, a lerohanásos ziccerekből amit a fejhez lőttek, az mind ült is, ebből azért illene valamit. Szomorú felismerés, hogy ha egy játékosnak a Bp I-hez képest kimagasló a lövőkészsége, ott bizony ritka a védés.

De hogy a jóra térjek: az erős védekezés segítségével az itt-ott test mellett ellőtt átlövéseket sorban sikerült alkarral stoppolni, jó pár beállós ziccerbe belemozdultam, és az első félidőben egy kicsit királynak érezhettem magam, amikor először egyik, majd másik lábbal rúgtam ki a szabadon kapura törő soroksáriak ziccereit. Minden jól ment, Szabi remek érzékkel jött be az egyik hetesre, meg is fogta, happy end, ha nyerünk.

De sajnos a második félidőben kicsit elkezdtük az eredményt védeni (Ergebnis verwalten), az látszott, mintha arra várnánk, fújják már le, hiszen hattal megyünk. Ezt húsz percen keresztül nem lehetett csinálni, az alibivel leültettük magunkat, jött pár butaság is, az egyébként nem rossz Soroksár meg ezen felszívta magát és fordított. Dicséretes, hogy észbe kaptunk és összekapartuk az egyik pontot, meg még a végén is volt pár védésem. Ha állatabbak lennénk kicsit és nem ijednénk meg, ha hattal megyünk, szép győzelem lett volna a vége.

De sebaj, töltöttem egy pohár bort és most megnézem, Mirko hogy alázta a lengyel testvéreket.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasbitter.blog.hu/api/trackback/id/tr683272903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meoni 2011.10.03. 17:15:42

Szerintem nem annyira az eredményt védtük, mint inkább elfogytunk. Ahogy a honlapon is írtam, egy jó csapatnak egy fontos képessége, hogy tudja fékezni a zuhanást a rossz periódusban. A második félidőben rengeteg labdát adtunk el, ami nem eremény tartás kérdése. Amikor kapunk 3 gólt zsinórban, akkor kell igazán észnél lenni és szervezni a játékot. A jegyzőkönyv tanulsága szerint 10 percig ragadtunk be a 46. és az 55. perc között. (5-0)Ebből 3 hétméteres egy fogalmatlan jobbszélső ellen. Amikor egy kapus úgy véd, mint Te tegnap, akkor hihetetlen rutintalanság, akár csak meg pöccinteni a szélsőt beugrás közben.

gaborge 2011.10.03. 21:03:18

igen, biztosan el is fogytunk, csak ezt én a 2-3 gólos előnyünknél kezdtem érezni. Ahogy az öt-hat gólról kezdtünk szép lassan visszaesni, akkor tűnt úgy, hogy mindenki félt a hibától, kevesebbet vállalt, majdcsak lesz valahogy alapon.
Van, mikor a jobbszélső ellen nem megy a védés, tegnap azért ment. De még ha nem is ment volna, még inkább a szélső, mint az a biztos kezű vékony srác hetesből... tényleg lehetett volna jobban.
süti beállítások módosítása