...mit der Nummer Eins...

A vékony srácról a kapuban, Bp. I-ről és példaképeimről

Friss topikok

  • gaborge: @Meoni: sokáig gondolkoztam, hol láttam már Hvidt alkaros mozdulatát. Aztán beugrott: a nem kevésb... (2013.11.25. 22:06) Finish him!
  • gaborge: hát ha már álmodozok, akkor azt, hogy pl. 23 éves vagyok :) (2013.10.04. 13:45) A kapus mindig kulcsjátékos
  • Meoni: Bizony ajánlom, minden kedves kapusnak a figyelmébe, Landin veszprémi teljesítményét. Jó 10 perci... (2013.10.01. 07:59) Lassan, de biztosan
  • gaborge: ha egyszer nincs kapuralövés, nem lehet védés sem :) ezt a heteseknél is így szoktam számolni (2013.05.06. 11:07) Kékben
  • Meoni: Ha egy jelenetet ki kéne emelnem, akkor az biztos az volna, amikor a Rufusz hozta fel a labdát és ... (2012.12.08. 11:10) Effektív sportélmény

Melléfogás

2014.04.13. 13:36 gaborge

Hobbi ide vagy oda, nehéz feldolgozni, ha viszonylag sok energiabefektetéssel az ember teljesítménye egy fos.

Az FSZSE egy kedves csapat, bár lenne belőlük még öt a bajnokságban, többen el tudnak dobni egy egyeneset a kilencestől a kapuig, míg mások okosan felmérik, hogy nekik a hatosig kell eljutniuk a siker érdekében. És oké, hogy a védekezésünk mindenkit az igényei szerint szolgált ki ma, dehát ilyen lövésekből akkor is meg kell fogni 30-35%-ot, ha sámlin ül az ember. És igen, különösen nem szeretem azt, ha tetszőleges helyről betörő, valami random irányból rángatott emberek dobnak úgy 7-8 méterről, hogy ők se tudják, hova fog menni, de ez sem kéne, hogy megoldhatatlan feladat legyen. Éreztem, hogy túlpihent vagyok vasárnap reggel, a bizonytalan védekezés sem segít meccsbe jönni, mégis lelombozó volt az indiszponáltság. Hát, itt az idei első komoly hullámvölgy, kezelni kell, mert a PSK ellen biztosan nem lesz könnyebb.

Sajnos ma Máté és Vattay sem tudták megmenteni a napot, nekem meg volt 2×5 jó percem. Működésemet egy szép, old-school mellényúlással zártam le egy olyan labdánál, ahol a lövő sem hitte el, hogy ebből lehet valami.

A nyári szünetet várni még korai, az ezüstérem sorsa meg lehet, hogy húsvét után nem a saját kezünkben lesz. Szép dolog a sport, az ember sosem dőlhet hátra egy percre sem.

6/21, 29%.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasbitter.blog.hu/api/trackback/id/tr326025406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása