...mit der Nummer Eins...

A vékony srácról a kapuban, Bp. I-ről és példaképeimről

Friss topikok

  • gaborge: @Meoni: sokáig gondolkoztam, hol láttam már Hvidt alkaros mozdulatát. Aztán beugrott: a nem kevésb... (2013.11.25. 22:06) Finish him!
  • gaborge: hát ha már álmodozok, akkor azt, hogy pl. 23 éves vagyok :) (2013.10.04. 13:45) A kapus mindig kulcsjátékos
  • Meoni: Bizony ajánlom, minden kedves kapusnak a figyelmébe, Landin veszprémi teljesítményét. Jó 10 perci... (2013.10.01. 07:59) Lassan, de biztosan
  • gaborge: ha egyszer nincs kapuralövés, nem lehet védés sem :) ezt a heteseknél is így szoktam számolni (2013.05.06. 11:07) Kékben
  • Meoni: Ha egy jelenetet ki kéne emelnem, akkor az biztos az volna, amikor a Rufusz hozta fel a labdát és ... (2012.12.08. 11:10) Effektív sportélmény

Kedvencem, Szabó Lajos, és egyéb anomáliák

2014.05.13. 21:26 gaborge

Ma olyan védéseket mutattam be a Rév ellen, amelyekről nem is tudtam, hogy képes vagyok rájuk.

A Rév minket a teljes keretével tisztelt meg, amelyből nem maradhatott ki a legutóbb épp a MÖSE-t 19 góllal kitömő Szabó Lajos sem. Ő egy üdítően dinamikus jelenség osztályunkban, meg is kérdeztem tőle bemelegítésnél, mégis mi a tököt csinál itt. Elmondta, hogy a Révnél dolgozik, és a csapat hívásának engedve lejön alkalomszerűen játszani, mert egyébként abba akarta hagyni a kézit. Gondoltam magamban, ha itt Bp I-ben nem megy el a kedve tőle, akkor sehol :).

Nagy elánnal is kezdett a jó kezű szélső, hol felkanyarodásból, hol a jobblövőbe cserélve sütögetett kapura, de ezeket valami egészen jól fogtam. Az első futtából lőtt hosszú alsóját csak azért nem fogtam két kézzel, mert kicsit alacsonyabban jött a vártnál. A többiek próbálkozásait is ki-ki spárgázgattam, majd egy test mellett takartba visszahúzott Szabó-lövésen hagytam ott úgy ott a bal lábamat kicsúszás közben, hogy szavamra meglepődtem magamon. A korona eztán jött, egy jobbról keresztbe betörő irányító kifelé elrepült a hármas védő mellett, jobb kézzel röptében csak az egyenest lőhette, ahová lábbal kicsúsztam, de a labdát a lábfejem fölött vitt kezemmel toltam ki a kapufa éle mellől. Hol voltak az elmúlt 10 évben ezek a meglátások / mozdulatok?

A félidő végére azért elfogyott a lendület (volt közben 7/10 is), és a félfaultokból, meg a hét méterre betotyogásokból ellőtt labdák bementek. Nagyjából ez folytatódott a szünet után is, ahogy esett szét a védekezésünk, úgy mertem egyre később elindulni labdákra, és így az irányok hiába voltak 90%-ban jók, a védések elmaradtak. A hetesekkel és a ziccerekkel ezúttal adós maradtam, de szerencsére a hajrára kihúztam magam a gödörből, és pár kimondottan szép védéssel hozzájárultam a meccs megfordításához (27-29-re is ment a Rév). Bár tudnám, mivel lehet ezt a mozgást és mentális frissességet előhozni - és fenntartani, ha nem is 60, de 50 percen keresztül. Ma csak 40 sikerült.

Mindenesetre Szabó Lajos dobott vagy 11 gólt, köztük fejemre húzott hetessel, szélről ejtéssel, de 60%-nál nem lehetett jobb a hatékonysága, és ebben már benne vannak a hetesek is. Az ilyen jó lábú, gyors kezű emberek miatt érdemes beállni a kapuba, bár lenne minden csapatban kettő belőle.

Bitter: 17/45 (38%)

Meccs: KRSE-Rév 32:30 (15:14)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasbitter.blog.hu/api/trackback/id/tr286160669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása